V EU se koncepti, način dela, politike in usmeritve ves čas prilagajajo spremembe v okolju in odnosih. Tehnologije velikih podatkov, spadajo med tako imenovane »Disruptive technologies«, ki bistveno spreminjajo življenje, posel in globalno ekonomijo (McKinsey Global Institute 2013). V mednarodni poletni šoli Big Data EU Business implications povežemo učinke tehnologije velikih podatkov z EU pravnimi okvirji, moralnimi normami, možnostmi podpore, vplivi na ljudi, na posel in okolje ter pokažemo najnovejše tehnološke rešitve.
Cilji:
Način dela:
V poletni šoli skupine študentov na praktičnem projektu uporabijo znanje, ki ga pridobijo na predavanjih, praktičnih vajah in v pogovorih s strokovnjaki.
Priprave na poletno šolo se pričnejo en teden pred začetkom predavanj, ko oblikujemo skupine, in izberemo izziv, za katerega bo skupina oblikovala idejni načrt. Sama poletna šola traja teden dni.
Štiri polne dni v tednu se srečujemo s predavatelji in vsebine uporabljamo za iskanje rešitev v skupinskih problemih – diskusije potekajo med premori s hrano in pijačo.
En dan porabimo za strokovno ekskurzijo v napredna slovenska IT podjetja.
Zaključni dan skupine svoje idejne projekte predstavijo in jih prevetrijo s predavatelji in predstavniki podjetij.
Končno poročilo v skupine oddajo teden dni po poletni šoli.
V Poletni šoli vsebine predstavimo dinamično, tako da skupinam nudijo pomoč pri reševanju njihovih izzivov. Sodelujemo v skupini, med skupinami in s predavatelji in strokovnjaki. Da bi zagotovili napredek v delu uporabljamo elemente agilnega projektnega vodenja.